zaterdag 4 augustus 2012

Where's my bed?

Jaaaa het is eindelijk zo ver, mijn basisschool kamer wordt omgetoverd in iets moderners! De timing had niet beter kunnen zijn, het idee was namelijk dat ik extreem zou bijslapen zodat ik misschien een soort van uitrust deze vakantie, maar het mocht weer is niet zo zijn. De blauwe en groene muur gaan plaats maken voor wit/crème en roze! Ik ben benieuwd.


Vrijdag 27 juli; een collega van m'n vader arriveert hier in huis, niet voor een kopje koffie, nee hij gaat mijn bed en kledingkast meenemen. Dit was erg spontaan, zo spontaan dat m'n vader alles uit m'n bed en kast heeft gehaald en dat zomaar ergens in m'n kamer (die pas nog wat opgeruimd zie Project X). Dat is ie nu dus niet meer. Sinds deze dag heb ik geen bed meer.. Ik slaap op dit moment op een matras op de grond, en het is kut! Ik voel me trouwens ook echt een zwerver zonder bed xD Het voelt alsof je aan het kamperen bent en dat is niet zo chill. Ook het feit dat m'n kleding overal ligt en ik nu helemaal helemaal niks meer kan vinden en m'n spiegel weg is werkt niet lekker mee. Gelukkig worden al snel ook alle klokken en planken van de muur gehaald, zodat er nu helemaal niks meer is en ik nergens meer kan zien hoe laat het is.


M'n vader kwam met DE oplossing, een 2e matras onder m'n huidige matras met als toelichting; nu heb je een soort boxspring! Thanks dad.. het is net een tweeling!

Donderdag 2 augustus; yesss, ook m'n zus haar bed en kast zijn weggehaald, ben ik niet meer de enige zwerver zonder bed in huis! Nadeel, nog een spiegel weg, ik kan nu nergens zien hoe 't eruit ziet wat ik aan heb dus dat verklaart het als ik voor lul loop! (Ik hoor je denken dat deed je altijd al, maar sssst!) Het verven is ondertussen ook al begonnen, helaas voor mij wordt eerst m'n zus haar kamer gedaan dus ik kan nog wel even wachten..

Vrijdag 3 augustus; hele kamer is overhoop gegooid om een muur te verven. Kleding is in koffers gepropt en onbereikbaar op dit moment, ja voor een meisje is dit een ramp. Ik kan nu letterlijk NERGENS meer bij en m'n bed (matras) staat nu ook ergens anders, ofterwijl; koos slaapplaatsloos. Gelukkig wist ik een logeeradres te regelen. Lieve mensen bestaan nog!

Zaterdag 4 augustus; de muren zijn geverfd! Vannacht kan ik dus weer in m'n eigen kamer slapen. Het is alleen nog wachten op de nieuwe vloer en dan moet m'n bed ook nog gehaald worden.. ik slaap voorlopig dus nog op matrassen. Voordelen? Ik kan nu letterlijk m'n bed in rollen! Hopen dat het allemaal een beetje snel gaat en dan heb ik binnenkort eindelijk wat nieuwe zooi in m'n kamer! Voor en na foto komen dus nog.



0 reacties:

Een reactie posten