maandag 20 januari 2014

De grote verhuizing

Het is een nieuw jaar, dus het werd tijd voor een nieuw avontuur! Ik heb besloten om te verhuizen naar de andere kant van Tilburg! Oke just kidding, ik ben verhuisd naar de kamer naast me, dus ik woon nog steeds in 't zelfde huis. Meneer in de kamer naast me besloot om weg te gaan,toen ik dit hoorde heb ik gelijk een berichtje gestuurd naar m'n huisbaas, want ik wilde die kamer! Uiteindelijk is het me dus allemaal gelukt en ga ik per maand nu nog meer aan huur betalen, maar heb ik ook meer ruimte! En bye bye lelijke groene wasbak!

Voor de mensen die benieuwd waren hoe m'n vorige kamer eruit zag heb ik even een paar foto's;


Vanaf 1 januari was de kamer van mij en om te beginnen met ik deze grondig gereinigd en echt alles heel goed schoongemaakt, want het was vies. En ik wil niet eens weten wat de jongen die daar eerst zat allemaal heeft uitgespookt in die kamer. Maar goed, na het schoonmaken, wierrook branden en nog meer schoonmaken werd het tijd om de kamer aan te passen aan mijn eigen stijl! Dit betekend dus; de muren roze verven. De muren waren nu nog grijs, net als in m'n vorige kamer, en ik heb echt een hekel aan grijs. Ik vind 't een donkere, negatieve kleur en het moest gewoon weg. Dus ben ik een halve dag bezig geweest om de grijze muren roze te verven, maar het resultaat is erg mooi al zeg ik het zelf!
Later die dag kwamen papa en Wanda naar Tillywood met allemaal spullen, het was namelijk na al deze maanden eindelijk zo ver: ik kreeg een kast!!! Eerst hebben we wat spullen versleept van kamer naar kamer, zoals m'n bed, kledingrek enz. Daarna gingen we de kast in elkaar zetten en dat was nog best wel ingewikkeld, ik heb nog nooit zo veel schroeven en shit gezien, maar na een tijdje was 't toch gelukt en stond ie er dan eindelijk! Nu hoef ik m'n spullen niet op m'n bureau of op de grond te gooien, maar kunnen ze in een kast, best wel handig opzich!
Na al dit heftige gedoe gingen we even een hapje eten en weer richting ons geweldige Westland. De week erna hebben het vriendje en ik nog even m'n bureau versleept en de laatste spulletjes verplaatst. Ik heb overigens ook geheel zelf m'n klok opgehangen aan de muur, ik begin bijna een echte klusser te worden!
Nu zijn jullie natuurlijk allemaal benieuwd hoe mijn nieuwe kamer er uit ziet, maar daarvoor moeten jullie nog even geduld hebben! In mijn volgende bericht zal ik wat foto's neerzetten! Mocht je nou echt echt heel benieuwd zijn en wil je het in real life zien, dan moet je een keertje langskomen!

0 reacties:

Een reactie posten