dinsdag 21 juni 2016

Korte update en San Holo

Nou, we zijn er weer hoor. Het duurde even, maar dan heb je ook wat. Of nouja, eigenlijk niet want zoveel spannende dingen heb ik niet beleefd, maar ik doe toch even een korte samenvatting.

De afgelopen dagen, weken en maanden ben ik lekker druk geweest met 3 dagen school en 2 dagen werken. Deze drukte is nu eindelijk eens afgelopen. Vorige week heb ik wonder boven wonder mijn bedrijfseconomie herkansing gehaald met een hele mooie welverdiende 5,5 en ik ben zeer gelukkig. Ik was namelijk enorm bang dat ik deze toets forever zou moeten herkansen aangezien ik vorig jaar een 3,2 en een 4,0 had gehaald en het er niet naar uitzag dat ik dit jaar veel hogere cijfers zou gaan halen maar ik ben blij dat ik dat wel heb gedaan want het is nu doei studievertraging, hallo jaar 4. Ook heb ik mijn minor afgerond en kan ik de wereld van trends voorlopig weer even met rust laten.Voor iedereen die wil weten hoe m'n rijlessen gaan: wel goed, denk ik. Ik ga voorlopig nog niet afrijden, maar ik voel me al een stuk minder een gevaar op de weg, raak geen stoepjes meer, kan zelfs inparkeren en m'n instructeur is blij. Mijn streven is om een rijbewijs te halen voordat mijn studenten ov stopt, dus dat komt helemaal goed.

Wat hebben we ondertussen nog meer gedaan? Goede vraag! Als ik er zo over nadenk heb ik het idee dat ik niet zo heel veel heb gedaan de afgelopen tijd, maar ik heb het wel druk gehad dus dat is wel vreemd. Er waren waarschijnlijk een paar feestjes, etentjes en problemen met het ov. Over feestjes gesproken, afgelopen weekend was ik aanwezig op een heel erg leuk feestje: We Are Electric. Wat begon als een random idee van Yue en mij werd ineens een heel gezellig weekendje met negen leuke mensen. Dit festival was verrassend goedkoop, wat ik eigenlijk niet snap want er stonden toch flinke namen in de line-up.

Op vrijdag gingen wij richting Eersel voor dit avontuur. Het zoeken naar een plek op de camping en het slepen met alle spullen was echt een ellende. Ik had dan ook de dagen erna flinke spierpijn en natuurlijk waren m'n armen en m'n neus verbrand door die paar uurtjes zon die er waren. Verder heeft het namelijk bijna het hele weekend geregend en dat was wel jammer. Gelukkig heeft deze regen ons weekend niet verpest en hebben we heel erg veel dansjes kunnen doen. Het hoogtepunt van dit weekend: SAN HOLOOOOO. Kylian had ons allemaal al weken voorbereid op San Holo en die jongen was zo blij dat we er allemaal heen gingen. Door al het enthousiasme van Kylian had ik hoge verwachtingen. Deze voor ons onbekende meneer Holo heeft zeker aan deze verwachtingen voldaan en bleek hele leuke deuntjes te draaien. Ik denk dat we nog nooit zo los zijn gegaan als daar. Verder moet ik zeggen dat ik ook erg blij was met Netsky, Bakermat, De Jeugd, Feed Me, Girls Love DJ's, Camo & Krooked en Fatboy Slim.

Hier even een gezellig foto van toen het niet regende. Op zaterdag hadden we zoals je ziet nog meer vrienden, woehoe!

Het enige minpuntje van dit weekend was het kamperen. Ik haat kamperen. Slapen in een veel te kleine kut tent waar het of te heet of te koud is, je niet in kunt staan, je overal herrie hoort en aankleden ook echt een ellende is, maar we hebben het overleefd. Erg veel geslapen heb ik niet want wauw wat een herrie op die camping. De afterparty's gingen door tot 5 uur 's nachts en om 8 uur waren mensen alweer wakker. Ik was dan ook flink verrot na dit weekend. Zo verrot dat ik nu met een snotneus, keelpijn en koorts zielig zit te zijn naast een doos tissues. Al komt dit denk ik eerder door het feit dat ik de hele zaterdag in een topje en een vestje heb gelopen terwijl het regende en best fris was.

Na dit leuke weekend probeer ik me nu klaar te maken voor het volgende leuke weekend, want dit weekend zit in namelijk even gezellig in Parijs. Het houdt maar niet op! Het is ondertussen alweer drie jaar geleden dat ik Frans heb gesproken, dus dat wordt nog een uitdaging. Maar aangezien ik altijd erg goed was in Frans en geslaagd ben met een mooie 5 heb ik er vertrouwen in.

0 reacties:

Een reactie posten